عذرخواهی و درخواست حلالیت

امروز نشستی با یکی از عزیزان مسئول در اداره کل تربیت بدنی داشتم و پیرامون یادداشتم در خصوص (( گردهمایی بزرگ مدارس فوتبال خوزستان )) مباحث زیادی را مورد بررسی قرار دادیم. ایشان ایراداتی در مورد بعضی عبارات بکار برده شده توسط بنده در این یادداشت دادند و بنده نیز توضیحاتی در آن موارد دادم. قبول کردم که بعضی از عبارات گزنده و تند بوده ولی بعد از اینکه منظور خود را عنوان کردم، ایشان هم (آنطور که برداشت کردم) قانع شدند. اما بر خود لازم و واجب دانستم که برای برطرف شدن بعضی سوء تفاهمات که ممکن است برای عزیزان نامبرده در یادداشت بوجود آمده باشد توضیحاتی را بدهم.

مطلبی که نوشتم نه نقد عملکرد هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی بوده. که نه در جایگاهی هستم که وارد مسائل فنی آن شوم و نه این اجازه را به خود میدهم که بخواهم در نقد آنها مطلبی عنوان کنم. بنده فقط از جایگاه یک شرکت کننده در یک گردهمایی اتفاقاتی را که در آن برنامه چند ساعته بوقوع پیوست را مورد نقد قرار دادم. گفتم که ارائه گزارش عملکرد وظیفه رئیس هیئت بوده و ارائه آن توسط مدیر کل تربیت بدنی کاری خارج از عرف میباشد. جناب آقای عامری گلستان هنگامی که در جایگاه رئیس هیئت قرار میگیرند، از جهت چارت سازمانی زیر مجموعه اداره کل محسوب شده و نباید سایر مسئولیت ها و وظایف ایشان که خارج از این چارت وجود دارد این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد. اتفاقی که در آن گردهمایی افتاد و نقد اصلی من هم در همین مورد بود.

از همین جا مراتب عذرخواهی خود را نسبت به عزیزان زحمت کش ورزش استان اعلام نموده و از همه آنها حلالیت میطلبم.


نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوست دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02

چرا عاقل کند کاری که باز ارد گوه خوری کردن

شما که خودتان را دوست معرفی کرده اید بدانید که پی بردن به اشتباه و برگشتن از آن نه تنها عیب نیست که این عمل در فرهنگ قرآنی توبه کردن نامیده شده و خداوند خود را از دوست داران آنها دانسته است. (( ان الله یحب التوابین ))
در ضمن عذرخواهی بنده تنها از بکار بردن یک کلمه در متن نوشته بوده نه از اصل موضوع.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد